Zarządzanie pracownikami hali produkcyjnej

1 wyświetleń

Cel / misja  warsztatów:



  • bezpośrednie wsparcie w zarządzaniu pracownikami na hali produkcyjnej,

  • przekazanie  najefektywniejszych praktyk zarządzania w zakresie wsparcia zespołu przy rozwiązywaniu problemów oraz budowania kultury ciągłego doskonalenia

  • opracowanie metod pracy zespołu  w systemie ciągłego doskonalenia, który będzie dostosowany do kultury i specyfiki organizacji.


Podczas szkolenia dowiesz się:



  • Jak właściwie dobrać styl kierowania i formułę przewodzenia do warunków działania zespołu produkcyjnego ?

  • Jak prowadzić rozmowę oceniającą, motywującą,

  • Jak kaskadować cele i zadania dla pracowników produkcyjnych?

  • Jak wykorzystać narzędzia  skutecznej komunikacji w budowaniu efektywnego zespołu pracowników produkcyjnych?

  • Jak ograniczyć liczbę konfliktów wśród pracowników produkcyjnych?


 


KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE LIDERA PRODUKCJI
Ludzie w systemach ciągłego doskonalenia



  • Budowanie nowoczesnej fabryki - ćwiczenie

  • Jakie style kierowania zastosować w stosunku do pracowników produkcyjnych?

  • Jakie czynniki wpływają na funkcjonowanie zespołu produkcyjnego?

  • Jaka jest rola i zadania brygadzisty/mistrza produkcji/lidera zespołu w budowaniu efektywnego zespołu?

  • Autentyczność lidera - kiedy lider zaczyna być skuteczny?

  • Emocje - jak sobie z nimi radzisz, takie będziesz miał efekty w zespole

  • Nastawienie na wyniki i realizację celów - jeśli szanujesz ludzi to od nich wymagaj


PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY PRACOWNIKÓW
Zebrania i wyznaczanie długofalowych celów zespołowych



  • Jak planować, przeprowadzać i wykorzystywać efektywnie zebrania pracownicze?

  • Jak skutecznie wprowadzać i nadzorować pracę zespołową?

  • Jak właściwie wyznaczyć cele w pracy zespołowej?

  • Jeśli człowiek nie wie dokąd zmierza, pokaż mu dokąd może zajść


MOTYWACJA PRACOWNIKA HALI PRODUKCYJNEJ
Jak zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?



  • Jak prowadzić „krok po kroku” rozmowę motywującą?

  • Kiedy rozmowa motywująca będzie skuteczna?

  • W jakich przypadkach nie prowadzimy motywacji?

  • Czemu ma służyć rozmowa motywująca?

  • Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy

  • W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?

  • Co jest ważne dla Twoich ludzi? Jaki mają systemy wartości?

  • Na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?

  • Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?

  • Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?

  • Kroki udzielanie feedbacku motywującego


EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI PRODUKCJI
Motywowanie zespołu do myślenia w kategoriach skuteczności, efektów i ciągłego doskonalenia



  • Jakie są zasady skutecznej komunikacji?

  • Jakie są płaszczyzny efektywnej komunikacji w zespole?

  • Jak właściwie i skutecznie udzielić informacji zwrotnej pracownikom produkcyjnym?

  • Aktywne słuchanie jako niezbędny element efektywnej komunikacji

  • Jakie style komunikowania zastosować w codziennej pracy?

  • Jak skutecznie eliminować najczęstsze błędy popełniane w komunikowaniu się?

  • Jak skutecznie identyfikować bariery komunikacyjne i je przezwyciężać?

  • Odrzucaj wymówki, a błędy systemu/ludzi koryguj na bieżąco


BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW
Jak zmniejszać rotację pracowników?



  • Metody wywierania wpływu na pracowników

  • Pushing – Pulling

  • Mentoring – Coaching

  • Nie przeszkadzaj, a unikniesz rotacji pracowników

  • Jak zaufać pracownikom?

  • Przekazywanie zadań i uprawnień podwładnym


 

Przesłanie formularza zgłoszeniowego

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
* cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Małgorzata Głębocka - Szurko

Przedsiębiorca, Ekspert w zakresie transferu filozofii LEAN i KAIZEN i zarządzania zasobami ludzkimi.
Zarządzała międzynarodowymi projektami i zespołami w Chinach, Dani, Holandii, Norwegii, Wietnamie i USA. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania zmian (restrukturyzacje, połączenia). Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.
Wdrażała systemy motywacyjne Kaizen dla pracowników produkcyjnych w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami typu “Green-field”. Posiada wiedzę oraz doświadczenie w zakresie międzynarodowego Prawa Pracy, filozofii Lean Management, projektów międzykulturowych.
Podczas jej pracy w Sonion Polska, firma była wielokrotnie wyróżniana, m.in. godłem „Inwestor w kapitał ludzki" (2002), dwukrotnie bursztynową statuetką „Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi": za partnerstwo w zarządzaniu (2004) i innowacyjność (2005) oraz złotą statuetką za całokształt osiągnięć w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi (2006).
Międzynarodowy Trener NLP, coach, doradca HR. Zaraża pasją inspiruje do zmian, rozwoju i podnoszenia efektywności organizacji.

WIoletta Kozłowska

Konferencje, Kongresy

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Zarządzanie

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia