ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY - zwiększ swoją sprzedaż już dziś!

27 wyświetleń

Dowiedź się w co "grają" klienci !
Zamiast sprzedawać - znajdź potrzebę klienta i spełnij ją! Wejdź na wyższy poziom sprzedaży.


Zaawansowane Techniki Sprzedaży to warsztaty, na których uczestnicy poznają profesjonalne techniki sprzedaży. To aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca. Zbuduj z Nami swój indywidualny image i pozytywnie się wyróżnij.


Z nami nauczysz się rozpoznawać typy klientów oraz czym się kierują klienci przed dokonaniem zakupu, poznasz działania motywów i sygnałów zakupowych. Dzięki nam wypracujesz właściwą postawę w kontaktach biznesowych i w trakcie procesu sprzedaży. Nabędziesz zdolność zjednania sobie klientów, poprawisz swój wizerunek i ugruntujesz postawę profesjonalnego sprzedawcy. Tylko my gwarantujemy Ci sprawdzone metody, które pozwolą Ci pewniej, łatwiej i szybciej osiągnąć Twój cel sprzedażowy.


Dowiesz się jak zbadać potrzeby klienta, poznasz sprawdzone sposoby na złożenie oferty handlowej i dowiesz się, jak przekonać klienta do zakupu u Ciebie a nie u konkurencji. Zamiast sprzedawać - znajdź potrzebę klienta i spełnij ją, budując u klienta potrzebę zakupu.
Uczestnicy naszych szkoleń zwiększają dzięki niemu swoje obroty, poszerzają portfolio klientów i mają niesamowitą satysfakcję z pracy, która staje się ich pasją.


Jeśli myślisz poważnie o swojej efektywności sprzedażowej! To szkolenie jest dla Ciebie!


 


CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:


 



  •  poznasz umiejętności, które posiadają wybitni sprzedawcy

  •  opanujesz skuteczne metody wywierania wpływu w procesie sprzedaży

  •  opanujesz umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej

  •  nauczysz się jak natychmiast wzbudzić zainteresowanie swoją ofertą

  •  nauczysz się skutecznych metod zamykania procesu sprzedaży

  •  nauczysz się języka i praw perswazji, dzięki czemu Twoja skuteczność wzrośnie 

  •  poznasz najskuteczniejsze metody prezentacji oferty

  •  kluczową korzyścią dla uczestników będzie przede wszystkim wyraźny wzrost ich skuteczności zawodowej.


 


Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając.!


 


Chcesz poznać zaawansowane techniki sprzedaży ! Z Nami to możliwe !


 


Chcesz zwiększyć sprzedaż? ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ !!!


 


Szkolenie dostarcza narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu Handlowcowi,
który chce odnieść SUKCES!


 


KORZYŚCI:


 



  • Kluczową korzyścią dla uczestników będzie przede wszystkim wyraźny wzrost ich skuteczności zawodowej, osiągnięty między innymi dzięki:

  • Zwiększeniu poziomu profesjonalizmu w obszarze budowania długotrwałych pozytywnych relacji z otoczeniem,

  • Nowym umiejętnościom świadomego stosowania strategicznych i intelektualnych technik wpływu społecznego,

  • Sprawnemu handlowaniu ustępstwami oraz umiejętności osiągania rozwiązań zadowalających obie strony,

  • Rozpoznawaniu i wykorzystywaniu różne strategie i taktyki negocjacyjnych w celu osiągania efektu WIN – WIN.


 


OPINIE UCZESTNIKÓW


 



  • Paweł z Warszawy: „Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. Wiem że jestem najdroższy, cieszy mnie to ! - dobrze wydane pieniądze :) „



  • Łukasz z Warszawy: „Charyzma prowadzącego nadawała szkoleniu właściwe tempo, ciekawe przykłady zastosowań odgrywane sceny bardzo ciekawe”



  • Paweł z Warszawy: „bardzo praktyczne, rzeczowe i co najważniejsze nie nudne !!!”



  • Adrian z Warszawy: „Profesjonalne, użyteczne, nieszablonowe. Daje realne możliwości zwiększenia sprzedaży. Ciekawe, stopniowe przekazywanie wiedzy”



  • Sebastian z Warszawy: „Bardzo motywujące szkolenie. Obrazujące techniki sprzedaży dotąd mi nie znane. Przywraca wiarę w swoje możliwości.Przełamuje bariery o spojrzeniu na siebie z innej strony”



  • Maria z Krakowa: „Szkolenie przebywało w miłej atmosferze. Zawierało liczne treści merytoryczne przekazane w interesujący sposób. Treningi zostały przeprowadzone bardzo dokładnie i zapewne przyniosą szkolonym wymierne efekty”


 


PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH


 


Psychologia sprzedaży i przygotowanie do sprzedaży


Osobowość handlowca – moja postawa, rola i styl sprzedaży na drodze do sukcesu


Wpływ „gier” i wzorców komunikacji na style pracy i osiągnięcia w sprzedaży


Komunikat „ja” – konstruktywne wyrażanie emocji w trudnych sytuacjach


Uświadomienie sobie mocnych i słabych stron w relacji z klientami


Sposoby radzenia sobie z krytyką i atakami osobistymi


Informacja najcenniejszym towarem znam swoja ofertę, wiem w czym jestem lepszy


 


Skuteczna komunikacja angażująca rozmówcę w proces sprzedaży


Bariery i zakłócenia w komunikacji z klientem


Na co klienci zwracają uwagę w rozmowie z handlowcem?


Komunikacja werbalna i niewerbalna jakie ma znaczenie?


Słowa, które blokują sprzedaż i zachęcają klienta do rozmowy z handlowcem


Trudny klient czy trudne sytuacje? - jak sobie z tym poradzić?


 


Kiedy klienci zgłaszają swoje obawy, potrzeby i trudności


Skąd się biorą obawy u klienta?


Jak rozmawiać z klientem o jego potrzebach i problemach?


Czym są obiekcje taktyczne i czym różnią się od wątpliwości?


Jak interpretować niejasne zachowania klienta?


Wykorzystywanie obaw, jako punktu wyjścia do sprzedaży


Jak opanować emocje podczas rozmowy z klientem?


 


Dlaczego klienci grają z handlowcami?


Poznanie mechanizmów „gier” w relacjach handlowych.


Gry klientów i typowe reakcje handlowców.


Gry handlowców i typowe reakcje klientów.


Czy w każdym z nas żyje jeszcze troje ludzi? O dziecku, rodzicu, dorosłym.


Wpływ struktury osobowości na komunikację i relacje z innymi ludźmi


Profesjonalne podejście do gry klienta, przechodzenie z gry do konstruktywnej współpracy przy pomocy asertywnej komunikacji.


 


Metody radzenia sobie z zagrywkami i zastrzeżeniami klientów


Jak dobierać strategie do poszczególnych zachowań klientów?


Najczęstsze błędy podczas pracy z obiekcjami


Dlaczego partnerstwo jest najlepszą postawą wobec klienta?


Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?


„konkurencja ma lepszą ofertę!”


„nie jestem osobą decyzyjną”


„cena jest za wysoka!”


„muszę się jeszcze zastanowić”


 


Praktyczny trening pracy z obiekcjami


przygotowanie planu pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników


trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami


Identyfikowanie obaw klientów, techniki zadawania pytań, kontrakt z klientem.


 


SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW


 


Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.


Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia


 


METODA SZKOLENIA:


 


80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.


20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia



  • mikro-wykłady,

  • symulacje

  • dyskusje moderowane,

  • studia przypadków,

  • gry sytuacyjne,

  • ćwiczenia,

  • autoprezentacje i odgrywanie ról.


Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.


 


Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.


 


Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.


 


U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY! 


 


Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:



  • GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA 

  • GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

  • GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA 



Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera. 


 


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - 16h efektywnej pracy


 


Cena zawiera:


 



  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie)- bezterminowo

  • materiały szkoleniowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • 4x przerwa kawowa, 2x obiad,

  • pomoc i doradztwo po szkoleniu 



Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności skontaktuj się z nami !!!  Adres strony został usunięty


 

Zgłoszenie i wypełnienie karty dostępnej na stronie internetowej :
http://www.superszkolenia.pl/szkolenie/17,zaawansowane-techniki-sprzedazy.html

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia