Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka

10 wyświetleń

Czy wiesz, że 60% produktów wprowadzanych na rynek UE jest wycofywanych po pierwszym kwartale? W ponad 90% przypadków powody wycofania nie mają nic wspólnego z ceną…

Zapraszamy na intensywne warsztaty  z Pawłem Tkaczykiem  - nazywanym „papieżem” copywritingu, webwritingu, który codziennie przyczynia się do sukcesu  wprowadzanych produktów na rynki polskie i międzynarodowe.   To warsztaty podczas których poznacz nieoczywiste, a kluczowe metody wyróżniania produktu na rynku i wspierania jego sprzedaży. Na szkoleniu nie znajdziesz definicji, nieaktualnych akademickich teorii i ogólników. Tylko praktyka, tylko to co działa i pomoże urosnąć Twojemu produktowi na rynku.

Podczas szkolenia:



  • nauczysz się promować nowy produkt, tak by ominąć wojnę cenową,

  • poznasz sposoby wyróżniania produktu, na tle podobnych konkurencyjnych,

  • dowiesz się jak zamiast produktu oferować  doświadczenie,

  • poznasz ciekawe przykłady obudowywania tradycyjnych produktów usługami,

  • nauczysz się tworzyć praktyczny  szkielet komunikacji produktu na rynku,

  • dowiesz się jak  napisać  dobry tekst ofertowy i mailing sprzedażowy produktu

  • poznasz nieoczywiste kwestie promowania produktu w sociam media,

  • dowiesz się jak wypromować produkt w popularnych mediach społecznościowych i budować tam spójny wizerunek,

  • dowiesz się jak można „odmłodzić” dojrzały i opatrzony klientom produkt,

  • dowiesz się, jak zapewnić  produktowym postom coraz więcej czytelników

  • przeanalizujesz świetnie wypromowane produkty/usługi – dowiesz się, co w nich działa,

  • zajmiemy się także mierzeniem efektywności marketingu produktowego, bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa.


 PROGRAM:


Dzień I 


9.30  - 10.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

ANALIZY STRATEGICZNE PRZED WPROWADZENIEM PRODUKTU NA RYNEK.
Praktyczne, szerokie spojrzenie na rynek i konkurencję.



  • Cykl życia produktu i jego wpływ na komunikację – kto będzie od Ciebie kupował? Jak zachęcić ich do zakupu? Przegląd sprawdzonych technik.

  • Macierz produkt/rynek, czyli o sztuce optymalnego dopasowania się do wymagań rynku. Odpowiemy także na pytanie, kiedy walczyć z konkurencją a kiedy nie zwracać na nią uwagi.

  • Analiza konkurencji – czym różni się wąskie spojrzenie na konkurencję od szerokiego? Jak Twoja firma może wykorzystać przewagi konkurencyjne znalezione podczas tej analizy?


KREOWANIE WARTOŚCI PRODUKTU I WYRÓŻNIANIE NA RYNKU.
Komunikacja marketingowa produktu.



  • Techniki znajdowania punktu wyróżnienia na rynku.

  • Punkty styczności z marką oraz ich miejsce w łańcuchu wartości.

  • Momenty prawdy – kluczowe punkty styczności z marką.


KOMODYTYZACJA
Kiedy sprzedajesz to samo, co inni lub klienci.
Kiedy klienci nie rozumieją Twojego produktu.



  • Techniki storytellingowe w procesie budowania wartości – jak sprawić, żeby klienci postrzegali Twój produkt jako wartościowy?


Warsztat: opracowanie spójnej strategii budowania wartości produktu.


16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia   


Dzień II 


8.30  - 09.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

TRAKCJA – SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW DLA NOWEGO PRODUKTU
Dobre praktyki tworzenia targetu



  • Techniki pozyskiwania leadów za pomocą kanałów komunikacji marketingowej. Co działa? Jak optymalizować?

  • Lejek sprzedaży i łączenie go z punktami styczności z marką. Wykorzystanie automatyzacji w marketingu do budowania bazy klientów.

  • Warto rozmawiać. Czyli o tym, że nie wszystko da się załatwić automatem. Kiedy i dlaczego tego nie robić?


KOMUNIKACJA MARKETINGOWA – SZKIELET MARKI I SCHEMATY KREATYWNE
Jak skutecznie tworzyć spójne reklamy produktów?



  • Szkielet marki: opowieść – dlaczego kupujemy?

  • Słowa marki: jak odróżnić produkt od konkurencji?

  • Rytuały, czyli o sposobie dostania się do głowy klienta.

  • Wróg marki: o pewnych rzeczach najlepiej mówić… pokazując ich odwrotność!

  • Schematy kreatywne w komunikacji marki.


KANAŁY I FORMATY.
Czyli, skoro już masz reklamę, spraw, żeby docierała do właściwych ludzi



  • Podział kanały i formaty dla Twojego produktu.

  • Marketing treści: kiedy nie wiesz, kiedy konsument jest gotów kupić.


Warsztat: przygotowanie spójnej kampanii content marketingowej.


16.00 Zakończenie  szkolenia

CENA:
zgłoszenie do 11.06.2018 - 1670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 12.06.2018 - 1970 PLN + 23% VAT

INFORMACJE DODATKOWE:
CENA ZAWIERA:
uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
* Cena nie zawiera noclegów

Paweł Tkaczyk

Seminaria, Warsztaty

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia