Szkoła Copywritingu z Pawłem Tkaczykiem

18 paź 2018 - 19 paź 2018

4 wyświetleń

Program:


DZIEŃ I – 18 PAŹDZIERNIKA 2018 R. (CZWARTEK)
 
9.30  - 10.00 Rejestracja,  powitalna kawa i herbata
10.00 
Rozpoczęcie zajęć


FILOZOFIA  COPYWRITINGU  CZYLI  O SZTUCE  OTWIERANIA MARZEŃ I PRAGNIENIEŃ KLIENTÓW
O obsesji posiadania, wciągający kontent, techniki copywriterskie



  • Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania

  • Piramida informacji

  • Rdzeń i jego zagrzebywanie

  • Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?

  • Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji

  • Kiedy tekst wzbudza emocje?

  • Które teksty reklamowe odnoszą sukces?

  • Poczytne artykuły


SOPOSOBY  NA EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM
Używaj słów aby motywować klientów - treści, które zarabiają



  • Budowanie zaangażowania czytelnika

  • Budowanie wiarygodności w tekście

  • Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu

  • Poczytne artykuły


Warsztat, ćwiczenia m.in.:



  • Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji

  • Budowanie piramidy informacyjnej      


16.30 Zakończenie pierwszego dnia


DZIEŃ II – 19 PAŹDZIERNIKA 2018 R. (PIĄTEK)

9.00 – 9.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.30 Rozpoczęcie zajęć

EMOCJE , BUDOWANIE NAPIĘCIA, NAGŁÓWKI, CYTATY
Wprowadzanie klienta w stan kupowania



  • Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia

  • Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów

  • O sztuce cytowania innych - na co zwracać uwagę?


TWÓJ TEKST MA ODZWIERCIELDAĆ SPOSÓB MYŚLENIA INNYCH LUDZI
Jak myśli Twój klient?



  • Funkcjonalne dopieszczenie tekstu

  • Jak sprawić, by o tym mówili?

  • Zaskakiwanie czytelnika


SKUTECZNE TECHNIKI PERSWAZYJNE W TEKSTACH
Too many direct mail letters say „ I want to sell You” insted of „ I want to serve You” Maxwell Sackheim



  • Sztuka perswazji w tekstach reklamowych

  • Klamra, czyli o sztuce kończenia

  • Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing, reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych

  • Dostrajanie  i budzenie z letargu , zdobywanie uwagi


POMIAR SKUTECZNOŚCI  DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH CONTENT MANAGERA
Jak mierzyć  działania copywriterskie?


Warsztat, Ćwiczenia


16.00 Zakończenie szkolenia Copywriting

zgłoszenie do 08.10.2018 - 1670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 09.10.2018 - 1970 PLN + 23% VAT

CENA ZAWIERA:
-uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
-materiały szkoleniowe, certyfikat
-obiady, poczęstunek podczas przerw
* cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Paweł Tkaczyk

Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

WIoletta Kozłowska

Konferencje, Kongresy

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo