SKUTECZNA ROZMOWA Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON

27 wrz 2017 - 27 wrz 2017

23 paź 2017 - 23 paź 2017

64 wyświetleń

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą nabyć cechy dobrego handlowca, jak również posiąść umiejętności zarządzania procesem telefonicznej sprzedaży. Rozmowa telefoniczna to jedno z najbardziej skutecznych form sprzedaży.


W dzisiejszych czasach telefoniczne przedstawianie ofert jest coraz trudniejsze! Dlaczego?
Ponieważ robią to osoby niewyuczone, bez doświadczenia i bez przeszkolenia – zniechęcają potencjalnych klientów, zrażają do odbierania telefonów i rozmów.
Wykorzystaj to i wyróżnij się na tle konkurencji.


Pamiętaj, zaufanie klienta podczas rozmowy telefonicznej zdobędziesz w pierwszych 10 sekundach albo wcale! Nie podejmuj ryzyka, zacznij zarabiać!


Dzięki temu warsztatowi poznasz narzędzia niezbędne w procesie prowadzenia rozmów telefonicznych i negocjacji handlowych. Zdobędziesz umiejętności w zakresie psychologicznych typów klienta, sposobów radzenia sobie z różnorodnymi reakcjami klienta oraz ich obiekcjami. Dzięki nam poradzisz sobie z oporem klienta. Wypracujesz tak ważne pierwsze wrażenie, wyćwiczysz prezentację produktu. Poznasz zachowania, dzięki którym dowiesz się jak dbać o klienta, by był on Twoim klientem na całe życie. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając.!


 


CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:


 



  •  poznasz proces sprzedaży telefonicznej oraz jego ważne etapy

  •  dowiesz się jak dokonać skutecznej prezentacji oferty 

  •  jak poruszać temat ceny

  •  jak negocjować telefonicznie

  •  jak rozmawiać z trudnym klientem

  •  skuteczne zamykanie rozmowy telefonicznej


 


Buduj z Nami swoją osobistą markę, pracując nad Swoim wizerunkiem. Każdego dnia, w każdej sytuacji, przy każdej transakcji i w każdej rozmowie handlowej kreuje się Twoja marka osobista. Zacznij z Nami budować pozytywne relacji z klientami a oni odwdzięczą się wystawieniem Ci pozytywnych referencji i polecaniami. To jest klucz do Twojego sukcesu !


Telefoniczna Obsługa Klienta – bez tajemnic! Z Nami to możliwe !


 


JAK SPRZEDAWAĆ PRZEZ TELEFON? Aktywne szkolenie zwiększania skuteczności rozmów telefonicznych


 


Jeśli chcesz:


 



  • zwiększania skuteczności rozmów telefonicznych z klientami,

  • budować relacje z Klientem,

  • zwiększyć swoją sprzedaż,


 


To szkolenie jest dla Ciebie


 


Korzyści:


 



  • poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji,

  • poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami Klienta,

  • umiejętność prowadzenia rozmów – sztuka kombinacji pytań i aktywnego słuchania,

  • pozyskiwanie większej liczby Klientów handlowych przez telefon, skuteczne umawianie się na spotkania oraz docieranie do właściwej i decyzyjnej osoby,

  • poznanie i rozwinięcie zdolności niezbędnych do nawiązywania długofalowych kontaktów z Klientami.


 


Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Jakością świadczonych usług i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie Klientów. Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty i zwalczania obiekcji. Uczestnicy poznają sposoby zwiększania lojalności Klientów oraz budowania trwałych relacji z Klientem.


 


Sposób prowadzenia warsztatów:


 


Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.


Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.


 


Metody szkolenia:


 


80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.


20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia



  • ćwiczenia,

  • studia przypadków,

  • gry sytuacyjne,

  • mikro-wykłady,

  • symulacje,

  • dyskusje moderowane,

  • autoprezentacje i odgrywanie ról.


 


Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.


 


Opinie uczestników:


 



  • Anna z Warszawy: „przejrzystość – plan prowadzenia warsztatów umożliwiał zrobienie obszernych notatek, pomocne materiały, b.dobry kontakt z osobą prowadzącą – przyjaźnie, bez skrępowania. Możliwość otwartej dyskusji.”

  • Aleksandra z Warszawy: „Bardzo ciekawe szkolenie, przeprowadzone profesjonalnie oraz z dużym zaangażowaniem. Wiele się dzięki temu dowiedziałam i mam nadzieję, że przyda mi się to w praktyce. Z chęcią skorzystam z innych szkoleń.” 

  • Anna z Warszawy: „Bardzo profesjonalnie przeprowadzone. Poruszane istotne zagadnienia w milej atmosferze.”

  • Katarzyna z Warszawy: „profesjonalne, obszerne, nie nudne, interaktywne, w bardzo miłej atmosferze, dynamiczne.”

  • Katarzyna z Warszawy: „Jestem zadowolona, uważam, że warto było wziąć udział w szkoleniu. Prowadzący swobodnie współpracował z grupą, podawał przykłady, zwrócił uwagę na wartość zadania pytań otwartych.”

  • Jacek z Krakowa: „Wysoki poziom trenera, szkolenie prowadzone w dobrym tempie, dotykające wady w postawie rozmówcy, poprawa jakości, postawy, rozmowy, 3x TAK (cieszę się).” 

  • Eliza z Warszawy: „Szkolenie uważam za bardzo udane. Nauczyłam się wiele rzeczy, do których wcześniej nie przywiązywałam uwagi.”


 


PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:


 


Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca.


Jak przekazywać informacje przez telefon?


Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.


Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).


 


Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej.


Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.


Techniki wywierania pozytywnego wpływu.


Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.


Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.


Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.


 


Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.


Rozpoznanie potrzeb.


Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?


 


Prezentacja oferty.


Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup?


Wyjaśnianie obiekcji.


Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać?


 


Sposoby na odmowę w telesprzedaży.


Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży?


Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży.


Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży?


 


Błędy w rozmowach telefonicznych.


Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?


Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.


Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?


 


Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.


Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.


 


U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY! 


 


Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:



  • GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA 

  • GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

  • GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA 



Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.


 


Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)


 


 


Cena zawiera:


 



  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,

  • materiały szkoleniowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • 2x przerwa kawowa, 1x obiad,

  • pomoc i doradztwo po szkoleniu.


 


Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności skontaktuj się z nami !!!  www.superszkolenia.pl

wysłanie karty zgłoszenia na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia