PROWADZENIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY

2 wyświetleń

Dlaczego handlowcy mieliby chcieć pracować w Twoim zespole? Zastanawiałeś się co masz im do zaoferowana jako menedżer sprzedaży? O ile mogą się rozwinąć i realizować własne cele pracując właśnie z Tobą? Prowadzenie zespołu sprzedażowego to umiejętność wymagająca ciągłego zaangażowania, pro-aktywności, uważności, a także profesjonalnych kompetencji opartych na regularnym planowaniu pracy handlowców, wyznaczaniu celów, monitorowaniu ich pracy, rozliczaniu, wspieraniu i przede wszystkim inspirowaniu  do nieustannego rozwoju.

Zapraszamy na warsztat, będący pigułką praktyk prowadzenia krok po kroku zespołu sprzedażowego. Podczas szkolenia poznasz zasady planowania pracy zespołu, wyznaczania celów, raportowania, monitorowania wyników w taki sposób, aby wspierać zespół w osiąganiu pożądanych wyników sprzedażowych i wypracowywać wartość dodaną dla organizacji.

Dlaczego to szkolenie jest dla Ciebie:



  • Dowiesz się jak wyznaczyć cele sprzedaży?

  • Poznasz techniki poprawiające dynamikę osiągania celów w zespole

  • Dowiesz się jak skutecznie wykorzystać dynamikę rozproszonego zespołu?

  • Poznasz kluczowe mierniki raportowania

  • Dowiesz się jak wdrożyć systemy monitorowania sprzedaży, aby nie zabić sprzedaży tabelkami?

  • Dowiesz się dlaczego menedżer, który nie motywuje jest skuteczniejszy?

  • Dowiesz się jak pracować pod presją czasu przy wykorzystaniu - 1 minute coaching



PROGRAM:



8.30- 09.00 Rejestracja i powitalna kawa
09.00 Rozpoczęcie szkolenia

STRATEGICZNE DZIAŁANIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY
Kluczowe zadania menedżera sprzedaży  i wyznaczenie obszarów rozwojowych



  • Dlaczego handlowcy  mają chcieć z Tobą pracować?

  • W których obszarach działania twojego zespołuchcesz Tworzyć największa wartość dodaną dla organizacji?

  • Jak skutecznie zaplanować strategię oraz wyznaczyć cele sprzedaży?

  • Prospecting - czyli określanie szans sprzedaży i potencjału klientów

  • Jak zorganizować pracę zespołu, aby osiągnąć zamierzone wyniki?

  • Planowanie oceny rezultatów pracy zespołu

  • Motywować czy nie?  Filozofia pracy menedżera sprzedaży

  • Jak praktycznie przygotować rekrutację i szkolenie zespołu?

  • Nowoczesne sposoby zarządzania sobą w czasie

  • Co musze zmienić aby wzmocnić rezultaty zespołu – obszary rozwojowe menedżera sprzedaży.


BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU SPRZEDAŻY
Jak wpływać na mechanizmy decydujące o sukcesie Twojego zespołu?



  • Plan pracy z handlowcem, plan pracy z zespołem

  • Jak wykorzystać predyspozycje Twoich pracowników do zbudowania efektywnego zespołu sprzedażowego?

  • Techniki poprawiające dynamikę rozwoju zespołu

  • 6 czynników sukcesu zespołu sprzedaży

  • Sprzedażowe przywództwo - rola typu przywództwa


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPOROSZONYM
Narzędzia pozwalające wykorzystać oryginalność zespołu rozproszonego



  • Jak wygląda rozproszona struktura zespołu i jak ją skutecznie wykorzystać?

  • Poszukiwanie lokalnego lidera

  • Budowanie świadomości i poprawa komunikacji

  • Efektywna komunikacja na różnych poziomach

  • Nowoczesne technologie wspomagające "czucie biznesu"

  • Odpowiedzialność sprzedawców - budowanie zaufania  


KLUCZOWE KRYTERIA OCENY SPRZEDAWÓW
Efektywne poziomy kontaktu z klientem



  • Opracowanie systemu monitorowania pracy

  • Regularna ocena  -  jak zbudować proces?

  • Systemy monitorowania sprzedaży - jak nie zabić sprzedaży tabelkami?

  • Jaki rodzaj kontaktu z klientem wybrać: podstawowy, reaktywny, aktywny-, jednorazowy, proaktywny regularny czy partnerski?


SYSTEM RAPORTOWANIA SPRZEDAŻY
Narzędzia raportowania oraz uwolnienie potencjału sprzedaży poprzez wyciągnięcie maksymalnych korzyści i ograniczenie danych nieistotnych



  • Jakie przyjąć mierniki raportowania?

  • Jaki system raportowania pasuje do Twojej baraży i stylu pracy?

  • CRM i gromadzenie danych

  • Dylemat narzędzia vs. czas na sprzedaż - jak nie dać się wkręcić w pułapkę biurokracji?

  • Dane zewnętrzne i wewnętrzne

  • Skuteczne zarządzanie relacją z klientem – dobre praktyki w zakresie postępowania z klientami

  • Analizowanie wyników

  • Plan działań i ich wdrożenie


EFEKTYWNE SPOTKANIA HANDLOWE
Prowadzenie skutecznych spotkań handlowych, budowanie dynamiki i włączanie członków zespołu



  • Plan spotkań, regularność, samoocena, wyznaczanie obszarów rozwojowych z menedżerem, fakty i wsparcie menedżerskie.

  • Jaki rodzaj spotkania wybrać, aby osiągnąć zamierzony cel?

  • Uruchamianie zaangażowania sprzedawców, czyli nie daj im się zanudzić

  • Kreatywne techniki pobudzania sprzedaży

  • Integrowanie zespołu handlowców


MOTYWOWANIE SPRZEDAWCÓW JAKO PROCES MENEDŻERSKI
Sposoby indywidualnego motywowania sprzedawców oraz budowania zaangażowanego zespołu



  • Najefektywniejsze techniki motywowania

  • Nie motywuj- będziesz skuteczniejszy

  • Presja czasu - 1 minute coaching


15.30 Zakończenie szkolenia




 



METODY:



Szkolenie  zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.


 


 



zgłoszenie do 01.06.2018 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 02.06.2018 - 1 270 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w jednodniowym szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiad, poczęstunek podczas przerw

WIoletta Kozłowska

Arkadiusz Żurek




Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

WIoletta Kozłowska

Seminaria, Warsztaty

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Zarządzanie

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia