Letnia Szkoła Asystentów Zarządu i Rady Nadzorczej

30 sie 2018 - 31 sie 2018

Hotel Haffner
ul. Jana Jerzego Haffnera 59, Sopot

1 wyświetleń

Program:


DZIEŃ I – 30 sierpnia 2018r.


Ekspert:  Arkadiusz Żurek


09.00-09.30 Rejestracja, powitalna kawa i herbata  
9.30 
Rozpoczęcie zajęć 

BUDOWANIE WYSOKICH STANDARDÓW OBSŁUGI WŁADZ SPÓŁKI
Profesjonalne kierowanie procesem zarządzania biurem



  • Oczekiwania zarządu/rady nadzorczej wobec jakości obsługi biura

  • Myślenie procesowe w obsłudze biura zarządu spółki

  • Zasady, normy, wartości w organizacji, a jej postrzeganie

  • Obsługa zarządu/rady nadzorczej, jako wsparcie kluczowego klienta wewnętrznego

  • Rozpoznawanie i zaspokajanie oczekiwań władz spółki


DOSKONALENIE STANDARDÓW  W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE
Efektywna obsługa organów pod kątem kilku projektów



  • Oczekiwania organów spółki wobec multizadaniowości asystenta

  • Efektywne ułożenie struktury i wykorzystanie czasu pracy

  • Techniki pracy pod presją czasu


KOMPETENCJE DORADCZE ASYSTENT WOBEC NAJWYŻSZYCH WŁADZ SPÓŁKI
Asystent zarządu jako wsparcie w procesie podejmowania decyzji strategicznych



  • Zrozumienie perspektywy drugiej strony

  • Tworzenie zaangażowania

  • Tworzenie nowego punktu widzenia i wizji stanu docelowego

  • Technika zobowiązania – ustalenie dalszych działań wobec danej sytuacji, problemu   


PRZYGOTOWANIE PREZENTACJI NA WYSTĄPIENIE PRZEŁOŻONEGO
Techniki tworzenia efektywnej, ciekawej i realizującej cele wystąpienia profesjonalnej prezentacji?



  • Jak zbudować efektywną prezentację?

  • Jakie informacje i w jaki sposób zebrać, aby przygotować prezentację?

  • Założenia merytoryczne prezentacji – czyli jakie są cele ogólne i szczegółowe?

  • Praktyczne przygotowanie planu. Charakterystyka elementów składowych – czas, układ merytoryczny

  • Przygotowanie i konstrukcja materiałów sprzyjających realizacji celów

  • Przygotowanie miejsca prezentacji

  • Prezentacja w ostatniej chwili ( praktyczne rady)


PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ I ZEBRAŃ - ZAAWANSOWANE TECHNIKI KOMUNIKACYJNE
Zarządzanie procesem przygotowania, prowadzenia i zamykania spotkań, zebrań, narad.



  • Przygotowanie spotkania na zlecenie przełożonego

  • Ustalenie porządku obrad

  • Komunikacja celów spotkania i rezultatów

  • Rozpoczęcie spotkania i komunikacja oczekiwań

  • Stawianie konstruktywnych pytań

  • Prezentowanie możliwy rozwiązań – język otwartości i budowania przestrzeni dla drugiej strony

  • Przedstawianie rekomendacji

  • Techniki odpowiadania na zastrzeżenia

  • Zamknięcie zebrania, podsumowanie wyników i rozwiązań oraz ustalenie planu działania

  • Działania zamykające i inicjujące pracę po spotkaniu.


16.00 Zakończenie zajęć


DZIEŃ II – 31 sierpnia 2018 r.


NOWOCZESNA OBSŁUGA ZARZĄDU POD KĄTEM POSIEDZEŃ, PROTOKOŁÓW I UCHWAŁ,ZMIANY W PRZEPISACH, DOKUMENTACJA, ARCHIWIZACJA, KONTRAKTY HANDLOWE, REGULAMINY, OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Ekspert: mec Romana Pietruk, 
Ekspert: 
dr Radosław L. Kwaśnicki


08.30-09.00 rejestracja uczestników
09.00
rozpoczęcie zajęć

NOWOCZESNA OBSŁUGA RADY NADZORCZEJ I ZARZĄDU



  • Praca między posiedzeniami

  • Zwoływanie posiedzeń

  • Trudne momenty podczas posiedzeń

  • Jak sprawnie i legalnie sporządzić protokół z posiedzenia?

  • Najczęstsze potknięcia i jak im zapobiegać

  • Czy można podjąć uchwałę "post factum" i jakie są tego skutki?

  • Case study: upadłość spółki jako konsekwencja braku uchwały rady nadzorczej


PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE ZMIAN W PRZEPISACH W OBSŁUDZE ORGANÓW SPÓŁKI 



  • Nowelizacja w prawie, a ich wpływ na działania organów spółki – jak interpretować zmiany?

  • Jakie nieprawidłowości mogą wystąpić w stosowaniu przepisów KSH, KC oraz innych przepisów? Co wywołuje sporne kwestie?

  • Bezwzględność przepisów, a swoboda wewnętrznych regulacji

  • Praktyki prawno-formalne pozakodeksowe – jak usprawniać obsługę zarządu?


PROWADZENIE DOKUMENTACJI KORPORACYJNEJ PRZEZ ASYSTENTA



  • Wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji korporacyjnej w procesie obsługi organów spółki

  • Jaka jest odpowiedzialność za wadliwe prowadzenie dokumentów korporacyjnych

  • Udostępnianie dokumentów spółki – swoboda udostępniania oraz ograniczenia


PRZECHOWYWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW



  • Przekazywanie dokumentacji do archiwum, warunki, opisywanie 

  • Przenoszenie dokumentacji na elektroniczne nośniki danych

  • Ważność dokumentów spółki do celów dowodowych

  • Terminy przechowywania dokumentacji spółki

  • Case study: Niszczenie przedawnionych dokumentów, a działanie na szkodę spółki


KONTRAKTY HANDLOWE REALIZOWANE Z RAMIENIA ZARZĄDU, DZIAŁANIA  PEŁNOMOCNIKÓW



  • Reprezentacja spółki, a powoływanie pełnomocników handlowych?

  • Udzielanie pełnomocnictw, czas ich trwania, skutki wygaśnięcia

  • Do czego może zostać uprawniony pełnomocnik w umowach handlowych?

  • Specyfika umów handlowych z udziałem członków zarządów i pełnomocników zarządów; kluczowe zapisy

  • Jakie zapisy zabezpieczają umowę i jak wyłapać niekorzystne dla spółki zapisy?

  • Case study: Odpowiedzialność pełnomocników, a przekroczenie uprawnień

  • Case study: Skutki błędów w umowach handlowych


POLECENIA, ROZPORZĄDZANIE ZARZĄDU, REGULAMINY W SPÓŁCE



  • Sporządzanie poleceń

  • Wymogi formalne, prawne i obligatoryjne w zakresie tworzenia regulaminów 

  • Co powinny zawierać regulaminy, polecenia?

  • Case study: Wprowadzanie zmian do regulaminów


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH NA NOWYCH ZASADACH -PRAKTYCZNE ASPEKTY RODO W PRACY ASYSTENTA BIURA ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ



  • Zakres obowiązywania i konsekwencje wynikające z uchwalenia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych

  • Legalność przetwarzania danych osobowych – przesłanki

  • Klauzula zgody, szczegółowe regulacje dotyczące zgód

  • Zabezpieczenia organizacyjne 

  • Odpowiedzialność prawna i sankcje

  • Case study: Najnowsze zmiany prawne w zakresie ochrony danych osobowych, a ich wpływ na funkcjonowanie spółek


16.00 Zakończenie szkolenia

zgłoszenie do 30.07.2018 - 1 770 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 31.07.2018 - 2 270 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
*cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

dr Radosław L. Kwaśnicki
mec. Romana Pietruk
Arkadiusz Żurek

WIoletta Kozłowska

Konferencje, Kongresy

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Prawo

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia