Kreatywna sprzedaż

28 kwi 2020 - 29 kwi 2020

2 wyświetleń

W 90% przypadków  menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta.  Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:



  • Jak burzyć spokój klienta aby ułatwiać mu generowanie wyższych przychodów?

  • Jak skrócić drogę Klienta do zakupu?

  • Jak firmy mogą autentycznie się wyróżnić, zdobywając zarówno serca klientów, poprzez zapewnienie prawdziwej wartości dodanej?

  • Jak po prostu  pozwalać kupować!


 



09.00 – 9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży



  • Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?

  • Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy

  • Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż

  • „Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”


Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania



  • O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy

  • Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora

  • MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców

  • Mistrzowie sprzedażowej ściemy

  • Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?


Nowe otwarcie w relacjach z Klientami



  • Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku

  • Handlowiec jako szef zespołu handlowców

  • Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki

  • Konieczność zmiany stylu pracy handlowca


Świadomość i przekonania handlowców



  • Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola

  • Kluczowe kompetencje – Model RGB

  • Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu

  • Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty


Wywieranie wpływu bez argumentacji



  • Manipulacja a biała perswazja

  • Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)

  • Oddziaływanie na refleksyjność klientów

  • Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje

  • Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji


Nowe kierunki kształcenia handlowców



  • Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?

  • Warsztaty konsultingowe

  • Sesje inspiracji

  • Uczenie się na błędach

  • Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?


16.30 Zakończenie szkolenia


PROGRAM

Uwaga! Kluczowym momentem warsztatu jest analiza konkretnych przypadków pracy z Klientami, które przedstawią sami Uczestnicy. Taka praca ma charakter brainstormingowy, co wymyka się klasycznej agendzie spotkania. Dlatego poniższy program proszę traktować jako merytoryczne obszary, które z całą pewnością zostaną poruszone, lecz głębokość analiz będzie zależała od indywidualnych preferencji Uczestników. Pewne jest to, że poszczególne punkty programu korespondują z treścią książki
„Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta”



 

 

 

UWAGA!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA, DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ

CENA ZAWIERA:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw

Paweł Fortuna

Człowiek, który dobrze wie, że są TRZY TYPY ludzi: Ci, którzy potrafią i Ci, którzy nie potrafią liczyć, a przy okazji psycholog i trener biznesu, nauczyciel akademicki w Instytucie Psychologii KUL i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, przez wiele lat wykładający metody statystyczne w psychologii.
Człowiek, który nie wierzy w zasadę „DO TRZECH RAZY SZTUKA” – autor i współautor kilkunastu książek, jedyny, trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta miesięcznika „Charaktery” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz jedyny, trzykrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Człowiek, który jeszcze kilka lat temu nie uwierzyłby w to, że BĘDZIE MU DANE pełnić funkcję redaktora naukowego „Komiksowego wprowadzenia do statystyki” Grady Klein & Alan Dabney (2018, Wydawnictwo Naukowe PWN). A jednak. Tak się stało.
Człowiek, który jako muzyk wie, GDZIE JEST RAZ, a przy tym członek ZAiKS, kompozytor (największy hit„Dziewczyna szamana”), autor tekstów, performer i power speaker.
I jeszcze JEDNO… Według prof. Rafała Ohme: "Umysł Pawła Fortuny łączy talent do naukowego, czyli bezwzględnie precyzyjnego myślenia analitycznego z biznesowym dążeniem do wyszukiwania konkretnych rozwiązań i opracowywaniu planu działania i weryfikacji progresu.
Biegle operuje warsztatem teoretycznym i metodologicznym, a jednocześnie magazyny jego pamięci (jawnej i utajonej) wypełnione są setkami jeśli nie tysiącami biznesowych doświadczeń do jakich już przez tyle już się jest angażowany."

WIoletta Kozłowska

Konferencje, Kongresy

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Bezpłatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia