Kreatywna sprzedaż

19 wrz 2018 - 19 wrz 2018

Conference Center at The Tides
ul.Wioślarska 8, Warszawa

1 wyświetleń

W 90% przypadków  menedżerowie sprzedaży wykorzystują 19-wieczne metody sprzedaży produktów i usług. Potrzebujemy nowego pokolenia handlowców? A może zmiany siły przyłożenia. Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością działy sprzedaży stają przed nowymi wyzwaniami. Przed tradycyjną sprzedażą stoi wielka szansa, jeśli weźmiesz udział we współkreowaniu wartości dla Klienta.  Zapraszamy na warsztat, podczas którego poznasz „nową filozofię sprzedaży” oraz elementy psychologii dobrego wpływu na klienta. Merytorycznym podłożem szkolenia są osiągnięcia współczesnej psychologii perswazji poparte doświadczeniami najlepszych handlowców, z którymi do tej pory pracował dr Paweł Fortuna.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.: 



  • Jak burzyć spokój klienta aby ułatwiać mu generowanie wyższych przychodów?

  • Jak skrócić drogę Klienta do zakupu?

  • Jak firmy mogą autentycznie się wyróżnić, zdobywając zarówno serca klientów, poprzez zapewnienie prawdziwej wartości dodanej?

  • Jak po prostu  pozwalać kupować!


„Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”.  Odejdź od utartych schematów i obudź swoją pomysłowość i innowacyjność. Na szkolenie zapraszam wszystkich kreatorów procesów sprzedażowych. 


PROGRAM:


09.00 – 9.30 Rejestracja uczestników, poranna kawa, herbata
09.30 Rozpoczęcie szkolenia

Fatalny cień lat 90-tych w podejściu do sprzedaży



  • Czym „karmią” nas guru sprzedaży od lat 90-tych?

  • Dwa światy: szkoleniowy i sprzedażowy

  • Autyzm szkoleniowy i modne bzdury utrudniające sprzedaż

  • „Jeśli stosujesz techniki sprzedaży, jesteś tylko technikiem sprzedaży”


Największy wróg sprzedaży: Uprzedzanie zamiaru przekonywania



  • O tym jak pewnego dnia rozdawaliśmy pieniądze na ulicy

  • Reaktancja Klientów, czyli profesjonalna przekora

  • MUOD (mobilna ulotka obrazowo-dźwiękowa) i inne stereotypowe role sprzedawców

  • Mistrzowie sprzedażowej ściemy

  • Dlaczego manipulacja nigdy się nie opłaca?


Nowe otwarcie w relacjach z Klientami



  • Tradycyjna i nowa rola handlowca na rynku

  • Handlowiec jako szef zespołu handlowców

  • Zamiana klienta w handlowca / aktywnego promotora marki

  • Konieczność zmiany stylu pracy handlowca


Świadomość i przekonania handlowców



  • Wiesz gdzie jesteś, wiesz z kim rozmawiasz, wiesz co przynosisz, wiesz jaka jest twoja rola

  • Kluczowe kompetencje – Model RGB

  • Znaczenie pasji, wnikliwości i kunsztu

  • Zaangażowanie i ciekawość zamiast oferty


Wywieranie wpływu bez argumentacji



  • Manipulacja a biała perswazja

  • Oddziaływanie na bazie efektu kontekstu (asymilacja i kontrast)

  • Oddziaływanie na refleksyjność klientów

  • Perswazja narracyjna – oddziaływanie na wyobraźnię i emocje

  • Synergiczny efekt łączenia różnych form perswazji


Nowe kierunki kształcenia handlowców



  • Dlaczego typowe szkolenia z technik sprzedaży są niewystarczające?

  • Warsztaty konsultingowe

  • Sesje inspiracji

  • Uczenie się na błędach

  • Jakie szkolenia handlowcy najbardziej lubią?


 


16.30 Zakończenie szkolenia 


 

CENA ZAWIERA:
uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
* Cena nie zawiera noclegów

CENA:
zgłoszenie do 29.08.2018 - 1370 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 30.08.2018 - 1670 PLN + 23% VAT

Seminaria, Warsztaty

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo