Kierowanie Zespołem z Wykorzystaniem Metodyk AGILE

1 wyświetleń

Program:


Dzień I – 29 sierpnia 2018


 


9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata


10.00 Rozpoczęcie szkolenia AGILE


Zarządzanie i kierowanie nie jest procesem łatwym, ale może być zwinnym



  • Zarządzanie zwinne i hierarchiczne

  • „Teoria wszystkiego”

  • Refleksje i dyskusja grupy uczestników na temat zarządzania w organizacjach


Teoria systemów złożonych



  • Teoria systemów (dynamicznych, chaosu, ewolucji i gier)

  • Prostota – nowy model działań

  • Systemy adaptacyjne i nieadaptacyjne – analiza w oparciu o doświadczenia uczestników

  • „Nowa era” – myślenie w kategoriach złożoności

  • Podsumowanie i refleksje grupy oraz zdefiniowanie najważniejszych elementów niezbędnych dla osiągnięcia sukcesu


Informacja – innowacja w odniesieniu do zarządzania w metodyce Agile 3.0



  • Kluczem do sukcesu jest innowacja

  • Wiedza

  • Kreatywność 

  • Motywacja 

  • Zróżnicowanie

  • Osobowość

  • Implementacja pomysłów – skuteczne metody z wykorzystaniem wiedzy o swoim zespole

  • Dyskusja i wnioski grupy uczestników


Motywowanie ludzi w zespole 



  • Techniki kreatywne w motywowaniu

  • Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna zespołu

  • Demotywacja – czynniki demotywujące zespół 

  • 10 najważniejszych potrzeb zespołu 

  • Równowaga w motywowaniu zespołu w zwinnych technologiach działania

  • Twoje nagrody wewnętrzne 

  • Relacja – budowanie relacji w zespole

  • Osobowość zespołu – 4 kroki w ocenie osobowości zespołu

  • Wyznaczanie wartości zespołu

  • Wnioski grupy i najważniejsze punkty motywowania w zarządzaniu Agile 3.0


Podstawy samoorganizacji



  • Kontekst samoorganizacji 

  • Samoorganizacja w kierunku wartości (samoorganizacja kontra anarchia i emergencja)

  • Emergencja w zespołach

  • Twierdzenie Conanta Ashbiego

  • Kontrola zespołu

  • Empowerment jako koncepcja i jako konieczność

  • Podsumowanie i wskazówki działań dla grupy


Empowerment zespołu



  • Dług motywacyjny 

  • Empowerment kontra delagacja

  • Dojrzałość w teorii zarządzania Agile 3.0

  • Delegacja (wyznaczanie zespołów i osób – lista kontrolna delegowania)

  • Zaufanie i szacunek w zespole

  • Potrzeby człowieka w odniesieniu do zarządzania projektowego

  • Refleksje i doświadczenia grupy uczestników


16.00 Zakończenie I dnia szkolenia menedżerskiego


Dzień II – 30 sierpnia 2018


 


8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie szkolenia


Przywództwo ukierunkowane na cel



  • Ale… samoorganizacja nie wystarczy – co zrobić?

  • Zarządzanie systemem nie tylko ludźmi

  • Menadżer czy przywódca? Właściwe rozróżnianie przywództwa kontra kierowanie

  • Cel zespołu i wyznaczenie celu zewnętrznego

  • Posumowanie i główne kierunki działania


Ograniczenia w zarządzaniu 3.0



  • „Daj ludziom wspólny cel”

  • Lista kontrolna celów zwinnych

  • Komunikacja swoich celów + wizja kontra misja

  • Przykłady celów organizacyjnych

  • Twój cel to cel Twojego zespołu

  • Lista ograniczeń władzy

  • Wybranie odpowiedniej perspektywy zarządzania

  • „Umowa społeczna w zespole” 

  • Ochrona swoich zasobów

  • Podsumowanie i wnioski oraz kierunki działań dla uczestników szkolenia


Sztuka ustanawiania reguł



  • Systemy samouczące się

  • Reguły kontra ograniczenia

  • Słabe punkty zwinnego kierowania i zarządzania

  • Dyscyplina x umiejętności = kompetencja 

  • Różnorodność reguł

  • Zasada subsydiarności

  • Ryzyko i fałszywe bezpieczeństwo

  • „Teoria rozbitych okien”

  • Wnioski


Jak rozwijać kompetencje w zwinnym zarządzaniu 3.0?



  • Siedem elementów rozwijania kompetencji

  • Optymalizacja na wielu poziomach i wymiarach organizacji

  • Miara wydajności

  • Zarządzania kontra coaching i mentoring

  • Presja otoczenia

  • Organizacja spotkań w 4 oczy i 360 stopni

  • Praca nad systemem a nie tylko nad ludźmi

  • Podsumowanie i wskazówki dla uczestników


Komunikacja w zespole



  • Komunikacja i feedback w zespole (błędy są normą … jak sobie z nimi radzić?)

  • „Dostrajanie łączności” wewnątrz zespołu

  • Konkurencja i kooperacja

  • Tworzenie wzorców komunikacji w zespole

  • Podsumowanie i najważniejsze elementy mające wpływ na sukces zespołu w obszarze komunikacji


Ulepszanie – czyli jak ulepszyć wszystko?



  • Ulepszanie liniowe kontra nieliniowe

  • Wiedza o tym gdzie jestem?

  • Pożądanie zmian (spraw, aby zmiana była pożądana w Twojej organizacji czy zespole)

  • Honorowanie błędów w zespole

  • Strategie w zarządzaniu Agile 3.0 – teorie: hałasu, krzyżowania i transmisji

  • Nie ulepszaj metodą „kopiuj, wklej”!

  • Wskazówki praktyczne dla obszaru zmian


16.00 Zakończenie szkolenia AGILE

zgłoszenie do 30.07.2018 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 31.07.2018 - 2 170 PLN + 23% VAT

CENA SZKOLENIA AGILE ZAWIERA:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
* cena nie zawiera noclegu

Tomasz Dziedzina
ekspert biznesu, coach, konsultant, mentor. Od połowy lat dziewięćdziesiątych związany ze sprzedażą i zarządzaniem. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w dużych organizacjach korporacyjnych.
Międzynarodowe środowisko oraz wysoka kultura organizacyjna wykształciła w nim duże poczucie odpowiedzialności oraz profesjonalizmu w obszarach: sprzedaży, negocjacji, komunikacji, zarządzania operacyjnego, zarządzania kadrami, zarządzania zmianą, organizacji i architektury przedsiębiorstw, budowania struktur, systemu oceny personelu, architektury procesów sprzedaży i dystrybucji.
Jego wykształcenie oraz długoletnie doświadczenie zawodowe dało mu możliwość szerokiego spojrzenia na wiele obszarów działania operacyjnego firm, które to z pasją przekazuje innym. Na swoim koncie posiada wiele godzin zajęć i konsultacji przeprowadzonych dla wszystkich szczebli organizacji w firmach o różnych profilach. Pozwoliło mu to wypracować najskuteczniejsze metody dydaktyczne.
W swojej pracy zawsze na pierwszym miejscu stawia na skuteczną realizację postawionych celów. Gwarantuje wysoki poziom merytoryczny oraz fachowość popartą jego doświadczeniami zawodowymi. Jego szkolenia mają zawsze charakter treningu, z jednej strony pokazują aspekt teorii a z drugiej praktyki opartej na doświadczeniach zawodowych uczestników sesji.

WIoletta Kozłowska

Konferencje, Kongresy

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Zarządzanie

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia