Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny

16 cze 2020 - 17 cze 2020

MsMermaid
Wioślarska 8,

2 wyświetleń



SPRZEDAŻ, ZAKUPY






Masz do zaprezentowania wyniki finansowe, raporty liczbowe, a może chcesz opowiedzieć o zysku swojego działu? Zastanawiasz się jak opowiedzieć o tym co się w biznesie liczy a jednocześnie zależy Ci, aby ludzie odczytali Twoje wystąpienie jako wartościowe, inspirujące, godne zapamiętania?


Zapraszamy na szkolenie „Data storytelling wg dr. Pawła Fortuny”.


 







Korzyści:






Podczas szkolenia:



  • Przećwiczysz porywające oraz motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.

  • Zdobędziesz wskazówki jak pobudzić wyobraźnie i zmysły odbiorcy.

  • Poznasz zasady perswazyjnej prezentacji
    i nauczysz się opowiadać o liczbach w sposób intrygujący i ciekawy.

  • Otrzymasz wskazówki jak ułatwić sobie zapamiętywanie treści przekazu.

  • Zrozumiesz jak właściwie pożytkować dane liczbowe.

  • Dowiesz się, dlaczego za każdym zbiorem danych kryją się ludzie i jak identyfikować bohaterów narracji.

  • Nauczysz się projektować atrakcyjne formy prezentacji danych.




 









Uczestnicy






ZAPRASZAMY:




 




 







Program:






DZIEŃ 1 / 16 CZERWCA 2020






INFORMACJA MOŻE BYĆ PIĘKNA, CZYLI 50% POLAKÓW NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY Z TEGO, ŻE STANOWI POŁOWĘ SPOŁECZEŃSTWA


Moduł I. Storytelling: Najstarsze narzędzie biznesowej komunikacji

W tej części zaprzyjaźniamy się ze storytellingiem, poznajemy jego naturę, rozumiemy źródła siły jego oddziaływania i nabieramy wprawy w opowiadaniu o najważniejszych liczbach w naszym życiu.



  • Storytelling jako naturalne źródło informacji o świecie: Od bajki o Czerwonym kapturku do wizji postczłowieka w erze biznesowej digitalizacji.

  • Jeśli storytelling jest kluczem, to zamkiem są schematy narracyjne pamięci autobiograficznej: Dlaczego musimy się uczyć wiersza, a własnych wspomnień już nie?

  • Storytelling jako motor napędzający triadę: Uwaga, wyobraźnia i emocje: Model wyobrażeniowego przenoszenia się w świat narracji

  • Nie każda historia jest skuteczna: Kunszt artystyczny, realność, bohater, empatia.

  • Sprawdzone schematy narracyjne: Trzy ważne opowieści na swój temat.


Moduł II. Liczby nie wiedzą skąd pochodzą i dokąd zmierzają, ale…


W drugiej części warsztatu analizujemy przypadki konkretnych zbiorów danych. Każdy Uczestnik tworzy angażującą historię wybranych przez siebie liczb. Wzbudzona w pierwszej części dobra atmosfera sprzyja twórczości, improwizacji i uczeniu się metodą prób i błędów.



  • Liczba jako bohater narracji, punkt zwrotny historii lub rozwiązanie intrygi.

  • Historia gromadzenia i analizy danych: Czy jest w tym coś ciekawego?

  • Atrakcyjne formy prezentacji danych: Slajd, który już jest historią.

  • Za każdym zbiorem danych kryją się ludzie: Poszukiwanie bohaterów narracji.

  • Ułatwianie zapamiętywania treści przekazu: Storytelling jako „mentalny klej”.






DZIEŃ 2 / 17 CZERWCA 2020






STORYTELLING JAKO NARZĘDZIE PERSWAZJI, CZYLI 68% LUDZI UWAŻA, ŻE PREZENTOWANIE STATYSTYK JEST BARDZO PRZEKONUJĄCE

Moduł III. Trzy ważne liczby w procesie wywierania wpływu: PIN CODE zmiany


W tej części warsztatu poznajemy zasady perswazyjnej prezentacji i ćwiczymy stosowanie data storytelling w procesie wpływania na postawy innych osób.



  • Psychologia perswazji, czyli wpływanie na postawy: Model ELM i TIM.

  • Od postawy do zachowania, a więc od słów do czynów: Praktyczne sugestie Ajzena.

  • PIN CODE zmiany: kształtowanie postawy, kształtowanie normy, ułatwianie zmiany.

  • Narracja angażująca i wyjaśniająca: Kierowanie uwagą i refleksją.

  • Data storytelling jako wizja konsumpcji: Pożytkowanie danych.


Moduł IV. Data storytelling jako symulacja przyszłości: Estymowane dane jako happy end

W ostatniej części warsztatu ćwiczymy porywające, motywujące wystąpienia, w których liczby pełnią rolę mobilizującą do działania.



  • Nadzieja na sukces jako cel oddziaływania: Ważny filar motywacji osiągnięć.

  • Symulacje mentalne: Co każdy biznesmen powinien wiedzieć na temat wyobraźni współpracowników i klientów?

  • Sztuka opowiadania o przyszłości: Dlaczego w czasie teraźniejszym?

  • Dane jako impuls do interpretacji: Co z tego wszystkiego dla nas wynika?

  • Koniec warsztatu jako początek: Ciekawszej pracy, lepszego życia, a może jeszcze czegoś więcej?


 








CENA:
Zgłoszenie do 28/05/2020: 2570 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw


Cena nie zawiera:
noclegu

WIoletta Kozłowska

Dr Paweł Fortuna – psycholog biznesu, power speaker, pisarz i kompozytor. Adiunkt w katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

W pracy naukowej koncentruje się na zagadnieniach psychologii pozytywnej (dobrostan psychiczny, uczenie się na błędach), komunikacji (wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją) oraz psychologii poznawczej (modele umysłu i sztuczna inteligencja).

W biznesie rozwija autorską koncepcję „sprzedaż bez sprzedawania” opartą na wywieraniu wpływu bez manipulacji oraz model „A.I.cology” – bezpiecznego i korzystnego wpływu sztucznej inteligencji i robotyki na środowisko pracy.

Autor i współautor kilkunastu książek, trzykrotny laureat „Nagrody Teofrasta” za najlepszą książkę psychologiczną roku oraz trzykrotny laureat nagrody „Książka dla Trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Na stałe współpracuje z Wydawnictwem Naukowym PWN (w 2020 roku zostanie opublikowany pod jego redakcją podręcznik akademicki „Psychologia biznesu”).

Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor. Od 1987 współpracował z Justyną Steczkowską, angażując ją do zespołu „Revolutio cordis” i występując z muzykującą rodziną Steczkowskich. Zwieńczeniem współpracy była nagrana w 1996 płyta Dziewczyna Szamana, która zdobyła 5 nagród Akademii Fonograficznej „Fryderyki”.

Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych – Aktualia. Zaangażowany w działania na rzecz rozwoju przyjaznej sztucznej inteligencji, wspierającej człowieka w realizacji jego mądrych decyzji.

Członek honorowy Stowarzyszenia MBA Inspire oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poza tym autor kilkunastu książek oraz laureat nagród:

Wyróżnienie „Książka dla Trenera 2018” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Sprzedaż bez sprzedawania”.
Nagroda „Książka dla Trenera 2017” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Filmowy leksykon psychologii” (razem z J. Pisarek).
„Nagroda Teofrasta” miesięcznika Charaktery dla „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes” za najlepszą psychologiczną książkę naukową 2015 roku. (razem z Ł. Bożyckim)
Nagroda „Dobry czas” dziekana Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu za książkę „Animal Rationale. Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes”. (razem z Ł. Bożyckim)
Nagroda „Książka dla Trenera 2013” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Metafory i analogie w szkoleniach”.
„Nagroda Teofrasta” miesięcznika Charaktery dla „Pozytywnej psychologii porażki” za najlepszą psychologiczną książkę naukową 2012 roku.
Nagroda „Książka dla Trenera 2011” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu za książkę „Perswazja w pracy trenera”.

WIoletta Kozłowska

Konferencje, Kongresy

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia