COPYWRITING. Jak komunikować to co naprawdę ważne?

18 cze 2018 - 19 cze 2018

Conference Center at The Tides
ul. Wioślarska 8, Warszawa

1 wyświetleń

Ponad 80%  osób rezygnuje z czytania  po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20%  zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund,  aby zawojować uwagę odbiorcy.  Umiejętność konkurowania  o uwagę stała  się kluczem  sprzedaży,  budowania marki i rozwoju firmy.

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady 
i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:



  • dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,

  • określać korzyści wynikające z danego produktu,

  • tworzyć skuteczniejsze nagłówki,

  • tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,

  • tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

  • skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym


PROGRAM: 


Dzień I - 18 czerwca 2018


9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

ROZGRZEWKA KREATYWNA


Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.


ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE


·         Co jest ważne w copywritingu?


·         Perswazyjność a czas czytelnika


·         Jak osiągnąć cel komunikatu?


·         Hierarchia informacji 


·         Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?


·         Mniej czyli więcej - dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?


·         Jak pisać krócej? 


·         Jak wydobyć to, co najważniejsze?


KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?


·         Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!


·         Zanim zaczniesz pisać...


·         Do kogo piszesz?


·         Czego oczekujesz od odbiorcy?


·         Pisz po ludzku


·         Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?


·         Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?


·         „Klątwa wiedzy" – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?


·         Korzyści czy cechy?


·         Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?


16.00 Zakończenie I dnia szkolenia


Dzień II - 19 czerwca 2018


8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia


KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ


·         Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?


·         Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?


·         Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?


·         Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?


·         Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?


·         Jak przekazać to, co istotne?


·         „Dużo" czyli ile?


·         Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?


·         Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?


GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH - NAGŁÓWEK


·         Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?


·         Jak tworzyć skuteczne nagłówki?


·         Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?


·         3 kategorie nagłówków


·         O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?


·         Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?


LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?


·         Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?


·         Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?


·         Dlaczego liczby lepiej sprzedają?


·         Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem


·         Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?


·         Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne


SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI


·         Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?


·         Przykłady – słowa w różnym kontekście


·         Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?


16.00 Zakończenie szkolenia


 

Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw

Seminaria, Warsztaty

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Bezpłatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia