COPYWRITING

3 wyświetleń

Ponad 80%  osób rezygnuje z czytania  po zobaczeniu pierwszych 3 słów nagłówka, pozostałe 20%  zerka przez ok. 3 sekundy na pierwsze 2 zdania. Twój tekst ma tylko kilka sekund,  aby zawojować uwagę odbiorcy.  Umiejętność konkurowania  o uwagę stała  się kluczem  sprzedaży,  budowania marki i rozwoju firmy.

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady 
i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi.

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:



  • dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,

  • określać korzyści wynikające z danego produktu,

  • tworzyć skuteczniejsze nagłówki,

  • tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,

  • tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

  • skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.


Dzień I szkolenia


9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

ROZGRZEWKA KREATYWNA


Umysł podobnie jak ciało – rozgrzany działa lepiej. Proste, przydatne ćwiczenia, które możesz wykorzystać w swojej pracy – pomogą Ci tworzyć lepsze i skuteczniejsze reklamy.


ESENCJA – JAK KOMUNIKOWAĆ TO, CO NAPRAWDĘ WAŻNE



  • Co jest ważne w copywritingu?

  • Perswazyjność a czas czytelnika

  • Jak osiągnąć cel komunikatu?

  • Hierarchia informacji 

  • Jak ułatwić życie odbiorcy komunikatu?

  • Mniej czyli więcej - dlaczego warto nie „zawalać” odbiorcy nadmiarem tekstu, którego może nie mieć ochoty czytać?

  • Jak pisać krócej? 

  • Jak wydobyć to, co najważniejsze?


KORZYŚĆ – JAK JĄ WYDOBYĆ?



  • Co sprzedajesz? Właśnie o to toczy się cała batalia!

  • Zanim zaczniesz pisać...

  • Do kogo piszesz?

  • Czego oczekujesz od odbiorcy?

  • Pisz po ludzku

  • Co tak naprawdę jest korzyścią dla odbiorcy?

  • Jak atrakcyjnie przedstawić ją odbiorcy?

  • „Klątwa wiedzy" – co to jest i dlaczego warto na nią uważać?

  • Korzyści czy cechy?

  • Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?


16.00 Zakończenie I dnia szkolenia


Dzień II szkolenia 


8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia


KONKRET – RECEPTA NA TO JAK SIĘ WYRÓŻNIĆ



  • Co to znaczy „bardzo korzystna oferta”?

  • Ile to jest „wielu zadowolonych klientów”?

  • Dlaczego „zamydlanie oczu” Klientowi się nie opłaca?

  • Wiele, dużo, bardzo – czy te słowa jeszcze działają?

  • Jak nie pozwolić „podrobić” się konkurentom?

  • Jak przekazać to, co istotne?

  • „Dużo" czyli ile?

  • Zapychacze – dlaczego warto z nich zrezygnować?

  • Jak czytelniej przedstawiać porównania i zestawienia?


GŁÓWNY ROZGRYWAJĄCY W TEKSTACH REKLAMOWYCH - NAGŁÓWEK



  • Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy i zachęcić go do czytania dalszej części tekstu?

  • Jak tworzyć skuteczne nagłówki?

  • Jakie nagłówki nie działają lub wywołują skojarzenia, których nie chcesz łączyć z Twoim produktem?

  • 3 kategorie nagłówków

  • O czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?

  • Pułapka kreatywności – jak nie dać się w nią wplątać?


LICZBY – JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?



  • Jak wpłynąć na wyobraźnię odbiorcy?

  • Jak sprawić, by wydawało się mniej lub więcej?

  • Dlaczego liczby lepiej sprzedają?

  • Z liczbami się nie dyskutuje… chyba, że jesteś dobrym copywriterem

  • Jak pokazać twarde liczby w różnym kontekście i z różnych stron?

  • Przekonaj się, że liczby naprawdę są względne


SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI



  • Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?

  • Przykłady – słowa w różnym kontekście

  • Jak jednym słowem można nadać inny sens całej wypowiedzi, dodać jej mocy lub osłabić komunikat?


16.00 Zakończenie szkolenia

zgłoszenie do 23.05.2019 - 1 470 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 24.05.2019 - 1 770 PLN + 23% VAT

WIoletta Kozłowska

Adrian Tomaszewski


Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR. Jako motto zawodowe stawia sobie najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie". Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach.
Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywrittingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.
Prowadzi szkolenia dla biznesu a także zajęcia na uczelniach: SGH w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu. Posiada certyfikat trenera biznesu EQF-5. Jest autorem dwóch książek: „Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz „Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl).

WIoletta Kozłowska

Seminaria, Warsztaty

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Zarządzanie

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia