Content Marketing & SEO Expert

26 lut 2018 - 27 lut 2018

Conference Center at The Tides
ul. Wioślarska 8, Warszawa

6 wyświetleń

Szanowni Państwo

Kluczowym zadaniem specjalisty ds. content marketingu jest sprawić, by treść była użyteczna, unikatowa i jednocześnie przyciągała potencjalnych klientów. Jak tego dokonać? Niezbędna jest „content strategia”, umiejętności dziennikarskie, analityczne, znajomość SEO i social media marketingu. To wyjątkowa kompetencja, która pokazuje, że sam copywriting to już zbyt wąska dziedzina aby skutecznie przyciągać uwagę Klientów i osiągać konkretne efekty w sprzedaży.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:



  • Jak za pomocą content marketingu budować w Internecie pozycję eksperta, by zwiększyć sprzedaż i zaufanie klienta?

  • Jak zwiększyć widoczność w Internecie  informacji o produktach  i usługach firmy?

  • Jak pozycjonować w wyszukiwarce ofertę firmy i zwiększać ruch na stronie?

  • Jak tworzyć treści w newsletterach?

  • Jak tworzyć maile sprzedażowe?

  • Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?

  • Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?

  • Jak przygotować strategię content marketingową? 

  • Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?

  • Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika? 

  • Jak pozycjonować filmy na Youtube?

  • Jak założyć blog firmowy?

  • Co i jak mierzyć?


Zapraszamy do rezerwacji miejsc:


 


DZIEŃ I – 26 lutego 2018 r.


09.30 – 10.00  rejestracja i powitalna kawa
10.00 rozpoczęcie szkolenia


Krótki wstęp do marketingu treści 



  • Cele content marketingu 

  • Jak content marketing może pomóc w sprzedaży produktu?

  • Dlaczego content marketing powinien być elementem strategii marki?

  • Content marketing a copywriting - dlaczego poznanie różnic między nimi jest tak ważne?

  • Rozprawmy się z popularnymi mitami na temat content marketingu

  • Czy content marketing potrzebuje osobnego stanowiska?


Strategia content marketingowa - czy jest potrzebna?



  • Jakie korzyści da mi strategia działań?

  • Jak przygotować strategię content marketingową? - ćwiczenie praktyczne

  • Jakie narzędzia mogą ci pomóc przy planowaniu i realizacji strategii?

  • Jak wykorzystać Semstorm do wyszukiwania tematów na blog firmowy i inne formy contentu, które zainteresują Twojego klienta? - ćwiczenie praktyczne

  • Jak wykorzystać monitoring internetu do znalezienia Twoich potencjalnych klientów? - ćwiczenie praktyczne

  • Jak przygotować treści wizualne bez pomocy grafika? - ćwiczenie praktyczne

  • Jak wykorzystać programy do zarządzania projektami by zoptymalizować czas Twojej pracy?


Rodzaje i dystrybucja treści 



  • Jakie treści tworzyć by osiągnąć cele sprzedażowe i budujące lojalność klienta?

  • Jakie kanały komunikacji wybrać w Twojej branży?

  • Jakie treści lubią odbiorcy?

  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tematy? - ćwiczenie praktyczne

  • Czy warto współpracować z blogerami?


Synergia działań marketingowych



  • Content marketing a SEO - jak pisać pod użytkownika i wyszukiwarki?

  • Czy filmy na Youtube też można pozycjonować?

  • Content marketing a Social Media - jak je połączyć?

  • Content marketing i e-mail marketing


16.00 Zakończenie pierwszego dnia


DZIEŃ II – 27 lutego 2018 r.


8.30 – 9.00  rejestracja i powitalna kawa
09.00 rozpoczęcie szkolenia


Blog firmowy jako element budowania wizerunku



  • Dlaczego blog firmowy jest mi potrzebny?

  • Jak założyć blog firmowy?

  • Skąd brać pomysły na wpisy?  - ćwiczenie praktyczne

  • Poznaj przydatne wtyczki do wordpressa

  • Skorzystaj z guestblogging‘u


Content marketing w sprzedaży



  • Jak content marketing pomaga w sprzedaży?

  • Jakie treści tworzyć by zwiększyć konwersję?

  • Jak user generated content pomaga w sprzedaży?

  • Poznaj dobre praktyki wykorzystania contentu w sprzedaży


Content marketing w e-mail marketingu i marketing automation?



  • Jak zachęcić odbiorcę do otwarcia wiadomości?

  • Jak tworzyć treści w newsletterach?

  • Jak tworzyć maile sprzedażowe?

  • Czy mogę wysyłać wiadomości do wszystkich?

  • Jak wykorzystać marketing automation w zwiększaniu sprzedaży?


Czy mój content marketing przynosi efekty?



  • Co mierzyć?

  • Jak mierzyć?  - ćwiczenie praktyczne

  • Jak interpretować wyniki?


Podsumowanie



  • Unikaj popularnych błędów

  • Zacznij działać już teraz

  • Pamiętaj o analizie i optymalizacji!

  • Czas na pytania


 


16.00 Zakończenie szkolenia


 


 

zgłoszenie do 02.02.2018 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 03.02.2018 - 1 470 PLN + 23% VAT

Na szkolenie KONIECZNIE trzeba zabrać ze sobą laptopa!

CENA ZAWIERA:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby,
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
*cena nie zawiera noclegu

WIoletta Kozłowska

Agata Chmielewska

Agata Chmielewska




E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe.


E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe.

WIoletta Kozłowska

Seminaria, Warsztaty

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia