Budowanie marki

2 wyświetleń

Program:


21-22 stycznia 2019


GDZIE JESTEŚMY? OKREŚLENIE SYTUACJI MARKETINGOWEJ



  • Gdzie Twoja marka jest teraz?

  • Potencjalni klienci a Twoja marka

  • ŚWIADOMOŚĆ. Być może większość Twoich odbiorców nie jest świadoma produktu?

  • WIEDZA. A może odbiorcy mają świadomość marki, ale mało o niej wiedzą?

  • SYMPATIA. Odbiorcy znają już markę? Dobrze, ale co o niej myślą? Czy lubią (nie lubią) Twoją markę?

  • PREFERENCJA. A może Twój produkt podoba się odbiorcom, ale nadal nie jest ich ulubionym?

  • PRZEKONANIE. A może odbiorcy preferują Twój produkt, ale nie są przekonani o potrzebie kupienia go?

  • ZAKUP. A może odbiorcy są już przekonani o potrzebie kupienia, ale odwlekają zakup w czasie?


CO MÓWIĄ KONKURENCI?



  • Dlaczego wiedza o konkurentach jest ważna?

  • Jak się reklamują?

  • Co komunikują (jakie korzyści)?

  • Do kogo? Gdzie? Kiedy?

  • Jakie są efekty ich reklam?


CZEGO OCZEKUJEMY? - USTALENIE CELÓW KOMUNIKACJI



  • Cele marketingowe i komunikacyjne

  • Sytuacja marki a pożądane cele


DO KOGO MÓWIMY? - OKREŚLENIE ODBIORCÓW DOCELOWYCH



  • Po co Ci wiedza o klientach?

  • Skąd możesz czerpać informacje nt. odbiorców?

  • Cechy demograficzne i psychograficzne

  • Wyodrębnij grupy (segmenty) docelowe

  • Wybierz grupę (grupy) o największym potencjale

  • Insight konsumencki – poznaj motywacje odbiorców

  • Źródła insigtów

  • Jak sprawdzić czy insight jest dobry?

  • Wykorzystanie narzędzia moodboard i persona


CO NAS WYRÓŻNIA? - OKREŚLENIE WYRÓŻNIKÓW MARKI



  • Po co określać wyróżniki marki?

  • Emotikony marki

  • Pozycjonowanie strategiczne


CO OBIECUJEMY? - OKREŚLENIE OBIETNICY 



  • Główna myśl (korzyść), która będzie motywem przewodnim komunikacji marki

  • Jak ustalić główny przekaz?


PODAJ DOWÓD - UZASADNIENIE OBIETNICY



  • Dlaczego odbiorca ma wierzyć Twojej marce?


SYMBOLIKA: OBRAZ I SŁOWO MARKI



  • Wartości

  • Symbole

  • Kolory

  • Język marki


USTALENIE TONU KOMUNIKACJI

USTALENIE PUNKTÓW KONTAKTU Z ODBIORCĄ



  • Przydatne „koło” – strefy postrzegania marki

zgłoszenie do 10.12.2018 - 1570 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 11.12.2018 - 1870 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby
materiały szkoleniowe, certyfikat
obiady, poczęstunek podczas przerw
* cena nie zawiera noclegu, do ceny należy doliczyć podatek 23% VAT

Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy i marketingu, właściciel agencji reklamowej AUTOR. Jako motto zawodowe stawia sobie najpierw myślenie, a dopiero później „wymyślanie". Liczy się dla niego skuteczność, którą udowadnia w realizowanych przez siebie projektach.
Posiada bardzo bogate doświadczenie w copywrittingu, planowaniu i realizowaniu strategii komunikacji marketingowej oraz praktyczną wiedzę z zakresu psychologii reklamy.
Prowadzi szkolenia dla biznesu a także zajęcia na uczelniach: SGH w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu. Posiada certyfikat trenera biznesu EQF-5. Jest autorem dwóch książek: „Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz „Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl).

WIoletta Kozłowska

Konferencje, Kongresy

Langas Group

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Płatny

Zarezerwuj uczestnictwo

Podobne wydarzenia